Rida polle

Tjao :) sitter hemma hos mamma och pappa och kikar lite hockey.. Fast den verkliga anledningen till att jag är här är för att jag tjuvlånar tvättmaskinen en sväng. Måste tvätta upp nå nya sängkläder jag köpt. Varit ute och flängt precis hela dagen. Blev väckt imorse av syrran som ville att jag skulle komma hem till mamma o pappa rida lite. O det ville jag såklart. Finväder och ledig dag.. Så varför inte lixom? Betalade räkningars sen bytte jag om och begav mig ut mot tunbyskogarna. Jag red nordisen Grabben och syrran tog varmblodet Gabby :) blev en liten härlig tur. Så jäkla mysigt i solen. Efter ridningen bytte vi om och gjorde oss iordning för lite shopping. Fick dock stanna en sväng och fånga in ett gäng hästar som rymmt en bit bortanför mamma o pappa. Farligt.. Dom var ute o sprang på stora vägen :/ Blev iaf birsta. Köpte en ny jacka, en svart ripcurl osså köpte jag ett par nya träningsbyxor. Snigga svarta adidas med rosa ränder! Öhm vad mera.. Joo köpte ett träningslinne också, men det ångrade jag mig på så det gick jag tillbaka med. Sprang lite mer ärenden sen hem till mig. Han knappt landa hemma så kom jag på att jag skulle hit till Tunbyn igen och tvätta. O här är jag nu. Farligt o vara ledig.. Blir så dyrt :$ Jaja, långt jävla ajfån inlägg.. = trött i fingrarna!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0