Here we go

Idag har jag varit duktig. Riktigt stolt över mejsjälv!
Trots träningsvärk i bröst och armar sen måndagens gympass och träningsvärk i låren och stjärten sen gårdagens ridning så drog jag mej ner till ego för ett pass på gymmet. Körde lite axlar och rygg. Kuligt ! Fick ju inviga mina nya träningsbyxor också.

Sen blev det en gourmetmiddag och lite chill sen blev det faktiskt en sväng till ner på ego. Denna gång för ett pass Zumba ! Frida och Paula var med också. Jobbigt vare, o kul vare.. men trodde faktiskt det skulle vara ännu roligare.. Jaja. Nu jävlar är jag igång känns det som.
Jobb imorgon till 16, får se om de blir ett gympass till där på kvällkvisten. Tihiii.

Nu sitter jag i soffan och myser till det lite. Dum och dummare på tvn. Ääh, tror jag sjunker ner i min renbäddade säng strax ist. Längtar ! 


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0