Då när ingenting var gjort

Heejheej. Sitter i min soffa med gosegosfilten och väntar på klockan. Har städat ihop lite och äte mej en julskinka/senaps macka. Gottit. Ikväll blire jobb. Stängning. Undra om folk vågar sig ut i snön för att komma in till oss och handla? Hoppas, annars kommer tiden gå ruggigt sakta.
Gårdagen bestod också av jobb, sen en tur bort till Mammsi och Pappsi där systrarna mina o Tobbe och Rasmus var. Blev middag och filmmys. Hihi. Sen vet jag inte riktigt vad som hände. Om livet någon gång kunde få vara enkelt? Aja.

O så jävla less på snön är jag. Det slutar ju aldrig? Kan bara sommaren komma tillbaka nu. Längtar till domdär mysiga dagarna på stranden, domdär grillningarna på ballen, kvällarna med massa skojj. O jag längtar till snöhelvetet försvinner så jag kan börja använda mina nyinköpta älsklingar !!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0