Beautiful Dangerous

Blev en sen natt igår.. Gjorde ingenting, o la mej i sängen tidigt men blev fan sent endå. Tror jag pratade i telefon till iaf 4 inatt. Men det var skönt o prata lite :) Hade väl egentligen planerat lite utgång igår med dendära Julia, men varken hon eller jag pallade. Så det blev soffan halva kvällen o sängen andra halvan för mej. Mysigt de med. Idag har jag först o främst suttit o kollat upp lite saker på internäätet. Jag är kär.. fan. Vill ha vill ha vill ha ! Fään. Sen har jag nyss varit ner och solat också. Fan, tror jag brännde mej lite t.om :S svider som satan på halsen. Jaja, nu skaja diska lite sen hoppa in i duschen. Ska förövrigt prova min nya plattång sen, som kom igår ! Men som vanligt så har jag ALDRIG tur med internetshopping... dom skickade plattången, o en faktura.. Men dom glömde skicka med "krämen" jag beställde. Fanskap. Ne nu vart de mkt svordommar här.

Ikväll blire iaf jobb. HEJDÅ!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0