born this way

HEJ!
Orkar fan nästan inte knappra på tangenterna.. helt slut. Ganska nyligen hemkommen från en pass bodypump. Herrejisses. Fortfarande lite förkyld, så inte det bästa o träna men ja orkar inte vila meeeera. Tråkigt! Men det kändes i kroppen att jag inte är riktigt pigg. Orkade inte alls lika mkt. Pyttsan.
Jaaha. Jobbat idag iaf. 11-19, hem o kasta i sej lite mat o så sen tränat. De är min dag idag.
 
Gårdagen var lugnare.. spenderade den i sängen. Först bakis o jävlig.. och sen migrän. P kom iaf förbi med lite maxmat åt mej :D iiih. Gottans! Ja just.. hade jag dålig panik igårmorse när jag vaknade eller? klev upp som en jävla Zombie och insåg att min telefon var borta.. min jävla Iphone 4.... BORTA !?!?!? Fyfan vilken ångestkänsla. Aldrig mer alkohol? Joooooo... telefonen dök ju upp igen :D Helt jävla otroligt. Den hade hittats och inlämnats i baren på puben jag hamnade på där mitt i natten. TACK GUD! och tack ni snälla människor som la undan den och inte tog den av mej. HJÄRTA.

Innan allt spårade och jag hamnade på villovägar så var jag på en mkt trevlig föris med mkt trevliga människor. B.la Gammla klassisarna Kicki, Desse, Cime och Ekka osså bästaste Julia. Var sjukt opepp o dricka då jag hade huvudvärk och proppat i mej lite alvedon o grejjan.. Ajabajja jussii... Du vet hur du blir på alkohol och tabletter.. Skämmes på dej. Aldrig mer? Men trots opeppen så blev det ju kul :)

Jaja, vad mera? Syster fyller år idag. GRATTIS till dej big sis ! 30 år.... gammal... hehe..
jaja, nu orkar ja inte anstränga svagarmarna nå mer.. måste vila upp dom inför morgondagens body combat-pass.. jisses. HEJRÅ

btw; fick mej ett gott jävla asgarv när jag kikade in filmerna jag spelade in på memento.. Dom föreställde två.. ehm.. kompisar... som ehm.. typ halft sätter på varandra på scenen.. ahhahahahhaha. Så jävla kul :D Fast dom vågar jag inte lägga upp. EHHEH :D




Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0