Never reveal your greatest fear, Someone will use it against you...

Ojojoj, evigheter sedan jag skrev.. o då har jag endå haft chansen i öhm över en veckas tid. Legat hemma och varit döende. Inte jobbat sen jaa.. sen förra torsdagen? Trorja. Känns läänge. Måste tillbaka innan jag glömmer hur man gör! Innan jag drog på mej denna jävulssjukan ( bestående av feber, hosta, snor, ryggvvärk, illamående och kräkningar ) så var jag en sväng till Sthlm. Dvs förra helgen då. Hänger ni med?

De var på fredan som vi lite spontant kände för att lämna denna skitstad och åka och överaska mina vänner. For runt nio och rammlade in hos Zandra och Emelie runt halv 1 nångång. Dom var glad o se oss :) hihi.
Blev kvar där hela helgen. Shoppade kläder ( ONEPIECE!! ) käkade mat, bowlade, drack alkohol och hade skojjs. Mycket trevlig helg. Men sen vare roliga slut och vi begav oss hemöver och blev sjuk allihopa. Helt otroligt. Sen blev även Zätat sjuk. Vet inte om de var vi som kom med nån smitta till dom eller om de var skitsthlm som gav oss nån skit. Vem vet..

Nu börjar jag iaf friskna till. Eller ah, mår som en påse nötter fortfarande. Snorar och sover dåligt. Febern kommer och går.. men nu orkar ja inte va sjuk längre. Skiter i !

Gårdagen bestod av massa mys. Godis och film ! Vi såg "Gullivers travels",  med Jack black. Helt okej :) Rolig som fan. Osså råkade jag tycka att vi skulle se " I spit on your grave"..  Fyfan. Den var bra.. men så jävla äcklig. Satt verkligen och fick hålla spyan nere. Men vi jublade endå alla gott när tjejjen i filmen klippte penis av en kille och tvingade in den i munnen på honom.. haha. Rätt åt han, idiot !

Ja vad mera.. Har lite planer.. Kanske lite långväga nu. Men vore skönt om dom blev av. Riktigt trött på detta nu. Känns som om man står på samma plats i livet fortfarande.. Samma vardag, samma människor och samma problem.. dag ut och dag in. Många av människorna tycker jag verkligen om, o dom får gärna finnas kvar i mitt liv. Men dedär livet får de gärna ta o bli ändring på. 




Onepiece 4 life ! <33 MYYYYS

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0