Hold it against me

åååh, ligger o kollar på nå snuskprogram på tvn. Ja inte sånt snusk, de fick jag se nog av på Bigbrother för ett tag sen. Men nu äre om skönhetsoperationer osv.. fick se när dom gjorde en bröstförstoring nyss. Fyfan. Dom gick in med nå långt instrument och röck o grejja så ja trodde huden hennes skulle spricka. Kräktes nästan lite. Jaja nog om det.

Idag har jag inte hunnit med mkt.. Vaknade.. betalade räkningarna.. tränade sen jobbade jag stängning. Sen nu ligger ja här. Thats it. Finjävla vädret vare också. Men inte tog man vara på det inte. Nene.

I helgen har jag jobbat. Men hunnit med lite kul endå. Filmmys på fredan och utgång på lördan. En riktigt bra utgång. Träffade massa gofolk och hade en såndär riktig gofylla. Lagom o bra. Hade kul som fan. Fick både gulliga och skammliga förslag.. haha.. Vaknade iaf upp på söndag o var sådär lagomt bakis.. for iväg och jobbade lite o det gick kanoners. Sliten men glad endå. Efter jobbet blev det en bakispizza med dendära Tubbie. Sen träffade vi upp Zätat. Dedär Zätat som äntligen flyttat hem från dedär jäkla sthlm :D Wiiihooo. Vidare hem till mej för lite tvmys. Hihihihihihi.

Imorgon är jag ledig iaf. Skönt. Skulle vart ledig onsdag också men tog på mej o jobba lite i kylskåpet. Ska la gå bra. Var bara nåra timmar så. Imorgon ska jag iaf ta vara på dagen. Men med min vanliga tur så äre väl snöstorm imorn då. Jaja, vi får väl se. Måste ta o ringa farbror doktor imorn igen. Måste in o kika blodtrycket o såndär skit igen. Mår konstigt i huvet igen. Yr o jävlig.

HeEjhOpP !

Stal nåra bilder från helgens festligheter av Lina.. har inte fått tag på nå egna än så. Nöj er med dessa.








Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0