Heart means everything

Ledig dag. Idag igen. Är fortfarande sjuk så det är skönt o vara hemma. Men jag vill träna. Fan jag verkligen vill gå och köra ett stenhårt bodypump-pass eller nått. Men jag har ingen ork, o jag börjar hosta så fort jag anstränger mej. Men funderar endå på ett gympass ikväll.. har ju fan vilat i 1 1/2 vecka nu.

Hade lite planer för dagen men dom blev inställda. Hade planer även för helgen, fjällen tors-sön.. men det blev fan inställda dom med.. tråk.

Igår var jag hundvakt åt lilla Jack. Syrrans nya hund. Världens sötaste. Så låg och gosades med honom hela kvällen. Jag vill också haaaa !

Har funderat massor. På allt, och alla.. åkte runt igår i typ två timmar.. Lyssnade musik och funderade. Kom väl inte fram till så mkt men det är skönt o bara köra ibland. 

Ne undra om man ska ta o göra lite nytta.. ?







Jack

Lämna en kommentar!
Postat av: Julia

Men söt!

2011-02-16 @ 15:55:08
URL: http://blixtensbodega.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0