Don't hide yourself in regret

Ligger under min mysfilt o soffan och värmer mej. Ätit gomiddag som jag lagat iordning själv. Ont i huvet har ja. Vad mer kan jag tala om? Hmm, du har en stor ful pärnäsa.. bleh.

Idag har jag spenderat sisådär 8 timmar i ett kylskåp. Bra för min förkylning.. Men skitisamma. Kul o göra annat än o sitta i kassan. Dagen gick fort. T.om så fort att jag vart lite stressad där i sluttampen. Men jag han med allt som skulle göras. Jobbigt bara att jag aldrig tycks återfå lite värme. Ligger fortfarande med dubbla tröjor och under gofilten. Men fryser lika mkt endå. Menmen. Slutklagat.

Ska nog krypa ner i sängen strax. Ska upp ganska tidigt imorgon. Hoppas på bättre sömn denna natt. Höll på få nå psykiskt bryt på folk igårnatt. Somnade, vaknade, somnade, vaknade, vaknade vaknade. Stängde av ljudet på telen efter 3 ringningar som jag inte orkade vakna till liv o svara på. O trots att lilla iphonen låg o vilade ( inställd på ljudlöst ) på min fårskinnsfäll på golvet så vaknade jag tammefan av varenda samtal endå. Dum som jag är så trodde jag att fällen skulle dämpa burret från vibrationerna när det ringde men icke. Somnade väl tillslut om igen nångång vid 06 när det ringde sista gången. Vaknade upp trött som en sate när alarmet ringde och kikade in mina 15 missade samtal på telen.. ?! herregud.

Jaja, vafan äre för nonsens jag sitter här och skriver. Imorrn blire iaf jobb igen. Slutar halvtidigt. Sen blire ledig helg. Skönt. Undra vad som skall hittas på ?




Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0