Tjugoandra december tvåtusenelva

Äntligen landat i soffan!
Har jobbat och varit o hämtat M. Skulle behövt äta något men jag vettefan om jag orkar.

Ryggen mår väl sådär efter dagens arbete. Inte så illa som jag väntat mig så jag är glad endå !

Aja, imorgon blire ett kassapass igen. Längtar inte! Kan gissa på att det kommer vara folktätt nå jävulskt. Men de blir nog kul endå. Ryktas om lite skoteråkning imorgon o, men har väl hunnit bli för mörkt innan jag kommit hemöver. Typiskt.
Ne nu ska jag invänta H'et, som kom hem idag så blire lite tv sen sängen.

Btw, har fått förfrågningar om vad jag åt för hårmacka imorse.. ( som jag skrev i inlägget under ) och för er andra som undrar så var det bara en felstavning.. Mackan var helt hårfri! Jag lovar ;)

Gonatt


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0