Never apologize for what you feel. It’s like saying sorry for being real.

Nu har jag börjat jobba igen. Därav den dåliga uppdateringen.

Sitter i köket med min bomullstuss Melwin i knät. Han försöker äta upp mina byxor tror ja.. gott ! Har utfodrat både honom och mig och snart ska vi ut på promenad nr 2 för dagen. Denna blir lite längre har jag tänkt.
Sedan skulle jag behövt tvätta.. har snart inge rena underkläder.. Men det är fullbokat i tvättstugan och det har det varit bra många dagar nu. Kanske får packa med mej lite och åka till mamma & pappa. Så kan Melwin Ludde och Jack ha jagis i snön under tiden. Får se hur det blir.

Är iallafall ledig idag då. Nästa lediga är om en vecka, nästa tisdag. Kommer nog vara rätt slut efter denna julvecka.. brukar ju bli endel folk. Men jag ska ju inte klaga. Jag har ju fått vila upp mig hemma nu i två veckor så.

Jaa justtja. Igår innan jobbet hade jag tid på en ryggklinik i stan. Har ju inte kännt mig allt för pigg på senaste tiden. Inte kul o knappt kunna böja sig ner när man är 23 år..
Iallafall så fick farbror ryggdoktor kika på mej igår. Han behövde bara lägga fingrarna på min rygg för att konstatera att det var nått som var fel. Han böjde o bände o knäckte min rygg så det knastrade och sprakade och det kändes faktiskt lite bättre. Men han sa att jag hade börjat fått lite förslitningar och nån buktning på nån disk. O att denna värk var min ryggs sätt att varna mig att det är påväg att gå illa om jag inte tar det lugnt.
Jaja. Jag fick nån övning ja ska göra 5 ggr om dan.. osså tänkta på hur jag lyfter osv.. så skulle det förmodligen läka ihop o bli bra igen. Nu vet ni det !

Ne nu ska jag klä på mej lite varma kläder och bege mej ut på en tur med vilddjuret. Bjuder på lite iphonebilder från dagarna som varit som komensation för att jag inte skrivit! Snäll jag är.
Tack o hej.
















Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0