Melwin <3

I fredags åkte jag, mamma och pappa på en liten tur neröver landet.. Anledningen var för att min lilla bebishund var redo att flytta hem till mig.

Underbart fin är han o liten som en prutt. Trodde att han skulle ha vuxit på sig lite mer sen jag träffa han första gången men han är fortfarande tiny. Minst i kullen, o sötast :)

Väl hemma så var han lite försynt o blyg.. Men redan efter en dag har han blivit busig, gosig och han älskar livet!

Igår tog vi en tur ut till Tunbyn och hälsade på Ellens hundar. Melwin blev så glad så han höll på krypa ur skinnet! O Ludde o Jack, som i mina ögon tidigare alltid varit så små o söta, såg plötsligt väldigt stora ut. Men dom kommer bli världens bästa kompisar allihopa :D

Här kommer lite bilder på min underbara Melwin.







Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0