Love never fails. If it fails, then it’s not love

Hemkommen, nyäten och precis landat i soffan med en snarkande pälsboll brevid mig. Varit ute o flängt hela dagen. Har varit på arbetsförmedlingen, köpt julklappar, leksaker, shampoo och balsam till Melwin. Sen var jag Zandra och Melwin bort och hälsade på Johanna också :) I hennes fina hus ute i Sörberge ( trorja vi var.. )
Blev bjudna på gofika och husesyn. O Melle fick busa massa så han vart nöjd han med. Riktigt fint hade hon därhemma, ja eller dom kanske man ska säga. Riktigt så man vart sugen på o köpa hus själv också. Får välan se vart man hamnar tillslut.

Fick föröcrigt tag på ryggubben tillslut också.. Så på måndag ska han få klämma lite. O se om jag måste avlivas eller om de går o laga ryggfan. Känner mej som 85 i ryggen nu..

Nu vilar jag iaf kropp och själ i soffan en stund innan jag ska slå in dagens inhandlade klappar, osså sen bada Melwin. Hoppas han blir glad :D Han lär väl se ut som en liten råtta när han är blöt. Kan knäppa nån bild o lägga upp sen :P Jaja, nu har jag inge mer o dela med mej av.. Hejhopp!



Johanna & Melwin


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0