Look like a butterfly, sting like a bee.

Nee, inte kan jag sova heller.. tänkte ju komma i säng tidigt. O trött är ja, men jag har fan ingen ro i kroppen till att gå o lägga mej. Har suttit och läst bloggar och kikat runt på lite bilder som jag har på datorn. Är ju ett par stycken kan jag säga. Skulle behövt en rensning där trorja. O för att inte tala om på externa hårddisken. Haha. Shit. Där finns tusentals bilder. Bilder enda sen typ 04 trorja. Såatte... ja.. Endel som behöver tas bort :P

Behöver göra om bloggen också. En ny header är ju verkligen välbehövligt. Men har ju nästan lagt ner o skriva här så har inte orkat engagera mej så mycket. Får se hur länge glöden håller i sig nu. Kanske så pass så jag sätter mej ner o fixar om designen på bloggen. Men bara kanske !

Nene, här kan jag inte sitta o fortsätta skriva massa nonsens istället för att sova. 
Så lika bra o krypa ner nurå, o längta lite efter H. Imorgon får vi sällskap igen :) Wiiie.
Aja, gonatt igen då :)





Jag med och utan löshår.. o lite luggförändringar då.. Haha.. Skillnad? :P   

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0