I Heart U

Fryser. Fryser som fan. Lägenheten är fan kall hela tiden, o nu är jag i skogen o här är det ju knappast bättre på värmefronten.
Åkte hit för att Melwin skulle gå leka lite med sina kompisar, men det mörknar ju då jävla fort nu så det blev Inge av :/ Dom fick busa lite inne istället.

Imorse fick gudmor Zandra vara barnvakt ett tag medans jag for ut och uträttade några ärenden eller vad man ska kalla det. Spännande!

Nee, nu ska jag titta lite på fettona på tvn osså ska jag ta en powernap trorja. O påtal om fetton så måste jag komma igång med träningen o promenaderna igen! Saknar fan mina långpromenader o än mer saknar jag sommaren. Ge mig!
Aja, hej på mej


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0