Godmorgon!

Vilket jävla väder?! Har inte ens tittat ut än men har vaknat flera gånger av hur det blåser och smattrar mot fönstren.
Blev en sovmorgon idag. Och brevid mig ligger två som tydligen tänker sova ännu mera :p Funderar på o väcka den ena o tvinga ut honom i stormen o sen gå in o göra oordning frukost till den andra :)

Vet inte riktig hur jag ska göra med Melwin. Vill inte riktigt att han sover i sängen än, han är ju så liten så han kan ju inte hoppa ner själv. Men han älskar o ligga o mysa i sängen, fastän jag varit duktig o låtit honom natta på golvet i sin egna säng. Trots gnäll o bedjan om att få komma upp o mysa.
Men på morgonen får han komma upp i sängen, O då blir han lyckligast i heeeela världen.
O sover han på golvet, då sover han oroligt o vaknar titt som tätt, o då vaknar ju jag också för då måste vi ut o kissa. Var bara första nätterna han sov länge och vi klev upp utvilade bäggetvå.
Men tar jag upp honom, då sover han som en stock. Inge gnäll och Inge mittinatten kissningar. Jag sover dock lika dåligt endå, då jag är orolig att han ska vakna och vilja ner ( men inte kan ) eller tom att han ska ramla ner :(

Hmm.. Jani där kom ett inlägg med morgonens funderingar. Ska surfa vidare lite nu sen väcka upp mina <3an.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0