Don’t get your hopes up, don’t let your guard down.

Godmorgon gomorron !
Sitter och dricker lite the och kikar runt på internet. Har varit ut på morgonkissen på Melwin och fått i både han och mej lite frukost. Tänkte väl snart klä på mej och ta en lite längre promenad med han. Så han får springa av sig lite.
Är ju iaf ledig idag, för 6 dagen i rad. Tog ut lite semester och så, så jag skulle kunna vara hemma med Melle första dagarna. O det var nog behövligt. Även fast Melwin är duktig och sover nästan hela nätterna så sover jag jätteoroligt och vaknar hela tiden? Vet inte inte varför. Men känner mej knappast utvilad när vi kliver upp.
Sen har vi ju så mycket besök nu i början så lika bra o vara lite ledig ;)

Idag ska jag iväg på någon arbetsmarknadsmässa en sväng.. som jag är kallad till. Känns inte så lockande men det kanske finns nå intressant o kika på där. Sen kommer Julia och Charlien och hälsar på, o sen kanske Anders kommer en sväng också. Skulle ha varit bort till Tunbyn en sväng igen också och tränat lite med Melwin utan koppel. Får se vad som hinns med. Nu ska jag sörpla i mig skitsista av theskvätten sen hoppa i lite varmare kläder.
Hörs på, häääj!


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0