Always classy. Never trashy. Just a little nasty.

Hejhej.
Här sitter jag och försöker skynda mig och göra klart allt för att sedan åka en sväng bortöver skogarna.
Men jag är dålig på o skynda mig. Hamnar lätt vid datorn en tag..
Har iaf ätit frukost och varit på promenad med vilddjuret. Skulle ha behövt röja undan diskberget och ringa och boka tid hos en naprapat.. som ja skulle ha gjort för 2 veckor sedan.. men blir ju aldrig av.
Blev bättre i ryggen så jag tänkte ju att lite vila kanske gör susen.. o det gjorde det. Tills jag anstängde kroppen igen på EGO häromdan. Känns som en kniv i ryggslutet som pressas djupare in beroende på hur jag rör mej. Skönt.. Jaja, ska ta mej tid o ringa.. nån dag.

Diskberget får nog vänta. Måste skriva klart o posta nå papper, osså måste ja ju bli klar med sista julklapparna.
Undra sa flundra.. om ja tar det en annan dag också. Är ju trots allt ledig ett par dagar till ( happyface ).

Nu är vi föresten lämnade igen. Jag o Melwin. H for till sthlm igårkväll igen. Tråkigt. Vi blev lite ledsna.. Men nu har ja ju Melwin o kramas med, o han har ju mej :D

Aja, nu ska jag vara vuxen och skriva papper.. hehe.. Sen ska jag vara ett barn o bege mej ut o leka i snön, wiiiii. Tar med mej kameran också och knäpper lite kort på busarna. HERRÅ




Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0