A real lady holds her head high, but never her nose

Tänkte bara kasta in ett snabbt inlägg här innan jag måste göra mej klar och ta med Melle ut på en lite längre promenad. Han måste få springa av sej lite för sen ska han få vara ensam ett tag mendans jag åker på jobbet. Sen kommer syster och hämtar honom. Han fick leka med henne igår också. O hon skulle borsta och klippa klor och frisera sina hundar.. o tog min påengång. Hmm... Inte klippa i min Melwin ! Fast det vart väl bra. Han ser lite mer ordentlig ut nu. Inte så strulig.

Aja, promenad sen iväg iväg till Ica't för en dag i mejeriet då. Har föresten laddat med 2 hårmackor med julskinka på. Som jag griljerade i förrgår. Mums så god den vart :D Skulle ju nästan kunna sluka hela.
Aa, nu måste jag rappa på. Ha en bra dag. PUSS


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0