Regrets and mistakes, they're memories made

Oj. Ber om ursäkt för ruggigt dålig uppdatering.. Men det har varit mycket nu.. O andra sidan så har ja inte haft nån lust o skriva ens. Men men. Vad har hunnit hända?
Blivit av med min älskade Iphone kan ju toppa listan över trevliga händelser på senaste.. Fyfan. Dumma mej? Aja, mer då.. Drog en tripp till Norge med Frida och Zandra. Det var skojjsigt ! Jaa... sen har jag väl jobbat.. o kanske lite fest därimellan.

Helgen har varit min jobbhelg. Men haft skojj endå. Åkte lite räggarbil i fredags och igår blev det fäääst. Vart en kul kväll som fan. Förfest hos Pååla. Kom en massa gosigt folk. Tror tillslut det hade rammlat in närmare 30 pers. Hade riktigt skojjs, o ovanligt nog så vare nog fan lika kul på krogen. Bjöds på en jäkla massa dricka, så vi vart väl lite rund om klackarna allihopa. Yrade runt i stan och tappade bort varandra tio ggr om och gick massa.. o skrattade ännu mera massa. Kom i säng vid sisådär halv 6.. o klockan ringde vid 10. Sliten och bakfull fick mammsi komma in o skjutsa mej till jobbet. Hon tyckte inte att ja skulle köra.. javet inte varför? haha. Klarade mej iaf genom jobbdagen galant.

Efter jobbet blev det ett stopp hos fammo där jag fick mej lite mat. Sen ikväll har ja mest bara suttit här i soffan och myst lixom.. Fick besök av två fräsiga motorcyckelgrabbar.. men mer än så har det väl inte hänt :)

Har repeat'at samma låt cirkus 35 ggr nu. Älskar den. Fråga mej inte varför, men jag grät första gången jag hörde den. Så jävla vackert.. jag ryser!



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0