And here we are again

Ljus eller mörkt.
Det är den stora frågan. Sugen på förändring iaf. O inte bara med håret.
Dehär är så jävla patetiskt så jag skrattar. Har aldrig lyckats förlåta vad du gjorde mot mej.. o kommer aldrig göra det heller. Jag försökte.. o dina försök o få mej tillbaka var ju bra dom med. Blommor, tjat om o skaffa hus barn allt. Men jag kunde inte komma över allt som hänt. Jag kunde inte älska dig igen. O vad gör du när jag efter många försök att avsluta detta  o många förklaringar om hur dåligt jag mår av allt sen inte orkar mer o du inser att jag inte kommer komma över det du gjort o att det aldrig kommer funka mellan oss igen..?
Jo då går du till nästa och försöker där. Byter till en annan bara. Lätt som en plätt. Du byter igen. En tredje gång(?) Senast i fredagskväll fick jag ett samtal som lät " Jag ville inget hellre än o skaffa barn och familj med dej ", klick. Det är så patetiskt och falskt så javet fan inte vad jag ska tycka längre.
Skönt att jag aldrig förlät dej iaf.
Kanske dags att börja tänka på mejsjälv? O göra som jag vill.. inte göra som andra säger o vill..

Lycka till, tack o hej. 


Lämna en kommentar!
Postat av: Fridiiis

GILLA!

2010-09-20 @ 10:34:29
Postat av: Zandra

Jag ska kämpa med dig darling! I med och motgång finns jag här för dig, ett samtal bort bara! Eller en tågresa, flygtur, bussresa, biltur bort ;)

2010-09-20 @ 14:27:15
URL: http://zandrey.blogg.se/
Postat av: Josefin

Ni är bäst mina älsklingar :) <3

2010-09-20 @ 23:21:09
URL: http://josiefin.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0