I've been lovin you too long

Fan. Satte mej ner häromdagen o tänkte skriva lite o bloggen.. hade något jag ville skriva men det blev aldrig av. O Nu kommer jag inte ihåg vad det var om. Tror det var nå intressant iaf.. otroligt nog. Menmen.. får bli ännu ett såntdär ointressant inlägg då, bara för att ja måste uppdatera lite.

Var ledig igår. Hade en mysdag..  det var mysigt :) huhihu

Mååååååste hitta en bil!! Blir galen. Förstår inte hur folk klarar sej utan bil. Helt värdelöst o inte ta sej nånstans.. o skaja nånstans så måste jag be folk köra mej. Man känner sej ganska beroende av andra. Bleh. Bätte o kunna åka vart man vill när man vill. Dumt av mej o sälja iväg denandra så fort. Tur iaf att jag har snälla vänner o familj som skjutsar mej dit jag vill :)

Hmm, vad mer kan jag säga dåå.. Jo just. Var med syster, Tobbe och Rasmus häromdagarna. Vi träffade upp Emma, Björn och Alexander på Biteline och åt lite mat. Har ju lovat länge o komma o hälsa på dom men har inte blivit av. Så syster styrde ihop lite middag på biteline sen åkte vi hem till Emma och Björn och fika lite. Det var trevligt.. en riktig liten sötsak var han.. lilla Alexander. Men ingen slår ju Rasmus, busungen.

Nu längtar jag till helgen. Den kommer bli kuul. Låter t.om som att det är jag som ska styra upp det här hemma hos mej. Spela roooll. Kompis kommer ju hem så :) iih. Var ju inte speciellt länge sen sist, men bra är väl det! Synd bara att dumma andra kompis åker bort då.. dåligt av henne.. fel o stanna o vara med på fest !

Det får nog räcka för denna gång. Ska ta mej en dusch nu och göra lite fransk manikyr..  Hejrå



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0