Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.

Tjaaaaaaaa. Helgen är över igen då, o första arbetsdagen är avklarad. Efter lite ärenden osv kom jag hem trött som ett as..lagade mej lite mat sen slockade jag på soffan ett par timmar. Konstigt nog är jag fortfarande trött. Inhandlade två nya täcken o nya kuddar häromdagarna som jag nu har bäddat med i sängen. Sååå fruktansvärt mysiga. Längtar tills ja ska sova, mys ! Jo vad med då. Har nyss klickat hem massa smink ! Fridus tipsade om en bra sida med bra priser. Så ja klickade hejvilt o kommer få en ett redigt paket med smink, för ett bra pris ! Blev nåra olika nagellack i snöögga färger, ett fransk manikyrset, ögonfransböjare, mineral puder, mineral fondation, mineral rough, ny flytande eyeliner, täckstift, glitter eyeliner ööh ja vafan var de mer. Javenne kan visa när de kommer hem. Men nu måste jag hålla i pengarna trorja.. Annars blire inge julklappar :) Fast en sak till ska jag köpa.. typ imorrn.. eller nått. IHIH. I helgen blev det filmkväll på fredan och utgång på lördan. Daniel Adams-ray på stadshuset. King. Föris hos Jonas sen drog jag till stads med dom. Träffade massor med roligt folk och sen vare massa stök med min jacka. Men det löste sej tillslut. Men då var jag arg, o full.. o hade väckt mammsi där hemma i Allsta.. :P Ops..
Aja, fick ut min jacka och ringde efter skjuts. Två bilar med goa kompisar kom o hämtade en arg och iskall Josie, sen åkte jag hem och däckade i sängen. De var väl dää..

tjarååe.








( Snodde lite bilder av Liinus, taack )

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0