Gitarrer & Bas, trummor & hat

Visste du..

att jag vill komma bort bort bort bort
att jag har en förpackning mariekex på magen?
att min senaste kyss var i helgen..
att jag lyssnar mycket på lovesongs.. hela dan varje dag ungefär.
att jag funderar på vafan jag ska göra med livet.
att jag pratar med en snygging på msn!
att jag inte gillar folk som ljuger
att min första riktiga kyss som betydde något var med T.
att kärlek är något jag flera gånger önskat aldrig mer ska drabba mej för det gör alldeles för ont i slutet.
att jag gillar mina vänner och min familj <3
att jag alltid kommer att
lita på min inre röst.
att jag är förälskad i förälskelsen
att sist jag grät lovade jag migsjälv att aldrig mer bry mig.
att min mobiltelefon är gammal ful och oönskad
att när jag vaknar på morgonen somnar jag välldigt fort igen
att innan jag går och lägger mig tänker jag alltid massa dumma tankar
att jag just nu tänker på att jag har en jättestor hög med rentvätt på sängen som vill vikas.
att i morgon kommer jag vara ledig!
att jag hoppas jag kommer bli rik
att jag verkligen vill leva livet fullt ut


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0