I go out every night and sleep all day

Då var denna helg över. Händelserik.. 
Lördagen började med frulle på ballen.. Äggmacka ! Gotta. Bästaste Tobbie kom förbi med en påse cider till mej. Vi satt och surrade i solen alldeles för länge. Sen vare bara o svira om och bege sej till Södra. Öppnade första cidern och fick skjuts av Tobbie. Firmafest med show på Södra Berget. Festen inleddes vid halv fem med möte.. och cider.. Sen blev det mat.. och vin. Riktigt roligt. Showen efter middagen skippade vi och begav oss ner på stan för att möta upp grabbarna. Lämnade Linas skrutt på köpmangatan och åkte jänkare resten av kvällen. Hem till korsta och hämta upp mera dryck sen crusing i Timrå!
Åkte Impala med Nisse och gänget. Sen träffade jag upp Nisse nr 2 ! Riktigt länge sen. Så kul att träffa grappen. Drog ett varv med dom i en Bel air? Ingen aning. Kan inte bilar. Men det var kul. Musikade, sjöng, kikade bilar och träffade massa folk. Niiiiice. åkte inöver staden och träffade upp nästa grabb jag inte träffat på läänge. Nicklas var "hemma" i sundsvall. Fast jag fick inte säga hemma, för han var ju borta.. eftersom han bor i Piteå. Men endå. Gick på All stars med honom och surrade lite. Sen var klockan stängning och jag skulle träffa upp nästa inplanerade vän. Lite surr på det sen blev det en promenad på sisådär 3,5 km i mina high heels med 13 eller 14 cm klack. Hoppsan. När jag kom hem kunde jag knappt gå. Men inga skavsår och ingenting ! Bästaste skorna!
Blev en jäkla bra kväll tillslut.

Söndagen blev seg. Kom ju inte i säng förns seent.. ah eller tidigt? Sen hade det ju blivit endel o dricka. Så blev kvar i sängen ett par timmar. Sen blev det en tur bortöver skogarna. Åkte hemöver och landade i soffan med datorn. Fick besök av några jag inte umgåtts med på väldigt länge. Kikade lite wipeout och ballar av stål. Sen vare sängen ( med datorn såklart ) för josie. Trodde jag skulle sova gottans. Var så jävla trött. Men kan inte påstå att jag sov speciellt bra. Domdär tankarna skulle jag ville gå o dränka nånstans.
Vet inte vad jag vill.. vet inte om ja orkar gå vidare och tänka dom tankarna ens. Kan bli jobbigt. Men någonting finns det ju där. Det gör ju fan det. Helvete.

Känner egentligen bara för att åka bort nånstans. Långt borta. Där jag kan få tänka själv. Men det går inte.
Insåg sent igår att jag hade trippel.. ne fyrbokat mejsjälv. Jag skulle behöva vara på 3 ställen samtidigt.. och ett fjärde innan två av dom andra var avslutade. Oj hoppsan. Fick börja dagen idag med att ringa och avboka. Iallafall en sak. Så nu skaja försöka hinna med tre av sakerna iaf. Det ska nog gå bra. Men det är imorgon det. O imorgon är en annan dag. Idag har ja lovat o skjutsa Törme.  Men jag skjuter upp det mer o mer. Vill egentligen bara sitta kvar här hela dagen. Menmen. Blir skjutsa honom, sen jobba stängnig.

Jobbar 6 dagar denna vecka. Blir bra det. Nu har ni iallafall fått ett blogginlägg som heter duga. Även fast ni kanske inte fattade hälften ens så har jag fått skriva av mej. And thats what it's all about. Nu skaja fixa håret och forsätta lyssna på T's playlist på spotify.

Stulit lite bilder från både den ena och den andra.
Varseguud.












Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0