Since you been gone I can do whatever I want

Jag var tydligen inte så duktig på att blogga som jag utlovade.. fick annat för mej.
Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad men antar att det vart fotboll och sånt. Var även och käkade med Fridis och Robin. vi gjorde Pizza och hyrde film och spelade tvspel. Det var kuligt! :)
Nu har jag ledig helg och det är såååååå skönt. Slutade tidigt igår. Drog en sväng till Tunbyn och åt en bit mat. Sen blev det staden och lite bus.. med Lina. Fyfan vad vi skrattade.. haha. folk vettu. Haha.
Träffade upp Nisse och åkte med honom och kikade på både det ena och det andra. Jag var inte för feg Lina.. men hade jag haft bättre kläder och andra skor så skulle vi ha gjort det! Nästa gång.. då jevlar ;)

nu plingar äggklockan. TJO

Lämna en kommentar!
Postat av: Lina

Hahaha ellerhur, du var döskraj ;)

2010-05-10 @ 01:57:08
Postat av: josie

Men du var!

2010-05-12 @ 00:32:48

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0