Like a bird without a song

Hemkommen från jobbet. Jobbade över lite. Klart det skulle bli tokmycket bara för att jag ville packa ihop och åka hem. Varmt vare idag också. Fysatan. Konstigt jäkla väder. Strålande solsken och spöregn? Jojjo..
Hemma nu iaf somsagt och har nyss gjort och ätit mig lite middag.
Satt o kikade runt på lite hemsidor häromdagarna också o hittade lite saker jag ville beställa. Men med min vanliga tur så blire ju bara babb av allting.
Skorna som jag vill ha.. ja MÅSTE ha.. för dom är heelt amazing. Ca 13,5 cm klack och med 4 cm platå.. dom finns inte i min storlek längre.. Så dom måste ja vänta med. En bikini jag tänkte klicka hem från nelly tog också slut. Hade gjort klart för beställning och allt. Sen kom det upp ett medelande om att storleken på toppen jag valde precis blev slut i lager. Ja men tack! Får vänta med den också då..  Skyndade mej iaf och klickade hem en klänning imorrse. Hur söt som helst ! Hoppas det blev rätt storlek på den bara. Men de lär de ju inte ha blivit för jag har aldrig tur med sånhär skit. Tror jag har skrivit om det förut. Men ofta när jag handlat på nätet så hare blivit tok. Som när jag beställde ett par skor, med direktbetalning. Och pengarna drogs men skorna kom aldrig. Fick bråka med banken några gånger innan ja fick se domdär pengarna igen. Men inte dom fina skorna jag skulle ha :/ Jaja, nu vart de mycket tjaffs här. Kan visa bild på klänningen sen. Och skorna när dom blir miina! Vilket dom måste bli.
Aja nu skaja kila snart.. väntar på att fara iväg o busa lite : ) och btw, 1 dag kvar nu sen får ja ledig helg ! iih.

Kanske skriver en rad när jag kommer hem igen. Puss och kram

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0