Jag kunde ana att det fanns en himmel

Blev en förjävla lång kväll igår. Jobb först somsagt. Sen hem där A satt och vänta på mej. Vi surra massa och åt kakor. Jaa, jag iaf. Satt uppe ett tag sen och kika runt och lyssnade musik, tills jag tillslut dök ner i sängen. Somnade efter ett tag men blev rätt snabbt väckt av att telen ringde.. o ringde.. o ringde.. Sen knacka det på dörren och in rammla ett gäng fulla och glada grabbar. Satt o surra med dom hela natten lång. Kom i säng tidigt på morgonkvisten. Sov en sisådär 3 timmar. Var konstigt nog inte ens trött.

Tröttheten klev på för ett tag sen. Slocknade i soffan när jag kom hem från en biltur. Snälla jag tog btkn och siktade in mej på Huddik. Plockade upp Lina som sällskap. Olycksfågeln Markus hade krockat med firmabilen påväg till nått jobb. Så han låg på sjukhuset i huddik. När ska all skit sluta hända den karln, ja o även hans bror?Sånn jävla tur att han klarade sig så pass bra som han gjorde. Jisses. Bilen var de ju bara skrot kvar av iaf. Aja, gjorde dagens gärning där sen hem o däcka i soffan. Helt slut.
Justja. Grattis MAMI på födelsedagen !

Jobb imorgon igen. Första dagen av 10 i streck nu..


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0