Blev hjälplöst förälskad. Obeskrivligt tagen. Som om jag låg ner på marken och blev slagen

Dags för en uppdatering känner jag. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Så fort jag loggar in och ska skriva några rader så dyker allt dåligt upp i mitt huvud och jag vill bara skriva av mej all skit. Men oftast så är all skit hemliga saker.. iaf hemliga för några som kanske läser min blogg o sånt. Så jag får hålla mej från att skriva.
Vad finns det att berätta. Jobbat endel. Men haft kul endå. Blev dallan och aveny med Lina i torsdags. Lite spontant sådär. Linas vänner bjöd på allt drickbart. Lyssnade på Stefan på dallan ett tag. Sen gled vi vidare till aveny. Blev uppbjuden och uttvingad på dansgolvet för lite styrdans med nån snubbe.. haha. Herrejisses. Pinit.
Fredagen.. det var sista april det. Skulle ha jobbat men försökte ju byta bort hela helgen eftersom ja skulle bort egentligen. Lyckades dock bara byta bort fredan så var ledig då. Blev en liten trip till Navarn med Henke Tobbe och Lina. Träffade upp Nisse Hasse och Krister också. Vi grillade och busade lite. Sen åkte vi inöver stan. Iaf hälften av oss. Fick punktering. Inte kul. Åkte på några fester o kikade runt lite :)

Jamen visst.. Igår hyrde vi Buzz också. Det var kul. Jag ägde ! Fast alla var bara dumma och stal mina poäng hela tiden. Bara för att jag var bäst.
Nu har jag två lediga dagar vilket ska bli skönt. Får se vad som hittas pååe.

Har blivit helt sjukt jävla besatt i denhär låten. Spelar den tills jag somnar på nätterna.



Lämna en kommentar!
Postat av: Alle

Allså jag bruka f*n inte gilla rapp och såna där förvrängda röster men fan vad låten sätter spår i huvudet den är på något sätt bra endå..Nästan så tårarna vill börja trilla ner på kinderna av olika personliga själ..

2010-05-03 @ 22:55:53
Postat av: josiefin

Den är så jävla bra Alle. Lyssna texten! Okej.. inte vara ledsen :( Fast jag ska väl inte säga nått. Känner samma. Finns massor av låtar jag slår på ibland på nätterna och bara ligger och tänker.

2010-05-04 @ 00:28:52
URL: http://josiefin.blogg.se/
Postat av: Alle

Jaa jag gilla ju rim osv så det är ju de jag har fastna för man bli liksom berörd invändigt, Så låten är faktiskt bra.. Jaa precis kunde inte förklara det bättre det där med nätterna det är då den "blödande" känslan kommer krypande..

2010-05-04 @ 12:23:13

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0