You'll be my vacation away from this place

Måndag dårå. Eller ja, tisdag hann de ju bli innan jag hade tid o skriva tydligen.
Haft sjukt kul senaste dagarna. Vet inte varför. Har inte gjort speciellt mkt. Eller jo. Det har hänt saker hela tiden. Kanske det som gör att det blir så kul. O sällskapet förbättrar bara hela kulheten. Kulhet? Skriver man så? Jaa jag gört !

Igår var ja bort till Njurunda och hade lite Quality time med syster och Tobbe och bästaste Rasmus. Sötnöten ! Syster bjöd på gomat! For hemöver, o hnan vara hemma inte allt för länge. Sen vart det en svängom till Gärde sen ner till stan och träffa MC ! Jaaa, hon är hemma den rackarN. Eller ja, hon var :( Surrade och kikade en film med henne anna och bella. Såg väl inte sådär överdrivet mkt av dendär filmen.. men endå. Kul att träffa Emelie igen. Länge sen nu :)

Idag har jag jobbat.. de gick ju bra.. Sen en helkväll med det härliga gänget igen. Man skrattar alltid så man gråter med dessa.. men Tubbie gråter nog mest ! :D

Fastän det känns som om jag mår jättebra just nu så känns allt skit också. Så fort jag sätter mej ner o tänker.
Fattar mej inte på mäniskor. Förstår verkligen inte alls. O just nu känns det som om de är flera som bara visar sej vara konstiga. O dumma.. Jag vill också vara dum tillbaka. Men de är jag inte.
Kom o snacka lite skit vetja, kom med erbjudanden som får mej o tappa hakan..  ääh. Gör inte de. Nån annan hann före.. höhhöh..

Äh slut för idag. Sök er till nån annan blogg nu. Heeiipa


(((((( OCH här tänkte jag lägga in en fin bild på emelie.. men de gick ju inte för blogg.se kan suuuuuuga min )))))))


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0