Once a failure, always a retard

Halå i stugan. Trött i ögat är jag. Blir nog sovning strax. Sov välan en 4 1/2 timma inatt? Upp vid sju och duscha.. sen iväg på en handelsutbildning. Stannade och blev lite arg först..
Kärringar.. orka lägga sej i.. hualigen. Var så arg så ja jaa skakade nästan. Skrek åt kärringen, satte mej i bilen.. tröck plattan i botten, slira iväg och spruta lite lösgrus. Hua. Mer om det behövs inte skrivas. Synd bara att Lina var för feg för att lyda mina order till tantfan. " ÖPPNA DÖRREN LINA, ÖPPNA DÖRREN !! "
Ville ge igen lite mera, men eftersom jag körde och Lina satt på sidan närmast fittan så kunde ja inte skrika själv.
Tänkte be na koppla hundjävlarna, för sånna får man då inte ha springandes lösa i stan. UNGEFÄR lika obetydligt som de hon gnällde över... Men öppnar hon käften ska jag !  STÅ inte bara där och gapa, kärring! Fick iaf ett par väl valda ord sagda. Haha. Brottom hade vi också. O fanns de nå parkeringar då? Nee.. 
Trodde dagen skulle bli förstörd iom dendära incidenten men de gick över.. o det blev en helrolig dag.

Nu har ja suttit o försökt lära mej spela lite gura, ont i fingrarna har ja redan. Men lite har ja hunnit lära mej iaf. Jag ska bli duktig.. tillslut..

Mer om dagen idag ska jag inte skriva, för fingrarna gör ont o ögena svider. Läs Linas blogg ist vettja

btw.. rubriken är tillägnad dej TANTJÄVEL!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0