Look beyond your life today... can you see yourself this way?

Såja, nu skriver jag några rader igen. Äntligen satt mej ner i soffan med några hemma(mamma)bakade mackor och en kopp the. Mumsigt. Scrubs på tvn, också muumsigt ! Blev en sväng till ego förut, sen iväg och fixade bilen. Torkarna la av för nån vecka sen.. så jag har kört utan. Inte det lättaste vill jag lova. Speciellt inte nu när vädret börjar gå mot vår och snön smälter. Slask och blask överallt som dumma bilar skvätter på en när man kör bakom dom. O har man inge torkare så äre kört då. Men nu äre fixat.

Tog på mej o jobba imorgon också. Fick planera om dagen lite.. men lika bra de. Jobba mera måste jag.
ja just, plockat hem mammas gura också. Så nu jävlarns. Fast ja kommer aldrig lära mej. Får bjuda hem alla duktiga killar ist så får dom spela lite. Så man kan få smälta en skvätt :) tihi. Men ja ska försöka iaf!

Glömde lägga upp bilderna från gårdagen också. Jag, Lina och Helena var upp på norra i finvädret och knäppte massa kort. Observera massa.. blev väl sisådär 200 st :P hah. Jaja, slänger upp ett par så nu får njuta lite.















Lämna en kommentar!
Postat av: Alle

Men jossiee fan vad smal du är äter du något?! bli lite orolig även om vi inte umgås speciellt ofta..

2010-03-10 @ 12:40:52
Postat av: josie

Haha, men vad säger du Alle :P Inget du behöver oroa dej över :) Jaa, länge sen man såg dej ffs ! :/

2010-03-10 @ 20:47:39
URL: http://josiefin.blogg.se/
Postat av: Alle

Jag har ju aldrig tyckt du varit tjock på något viss men jag se ju att du gått ner eller så är det ju som du säger att det är längesen man såg så därför det kanske bli skillnad ..Men nää du har blive smal..Hmm..

men så länge du må bra? så antar jag att jag inte bör vara orolig. Hoppas du mår bra iaf :)

2010-03-10 @ 22:15:09
Postat av: josie

Bra! Lite muskler skulle man kanske fått på kroppen också ;P Allt är bra med mej. O Jag hoppas det är suuuuper med dej också !

2010-03-11 @ 19:28:15
URL: http://josiefin.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0