Sometimes it's hard to believe you remember me

Har inte haft orken att göra nå mer med bloggen idag. Jobbade till 22. O de har varit en jobbig dag.
Fick höra saker.. o vart deppig så in i. Men ja bet ihop och jobbade vidare. Åkte hem och ville bara krypa ner i soffan. Alldeles innanför dörren låg ett brev. Brevet var från en vän. Jag grät en skvätt.
Det var fina ord skriva i det brevet..om mig <3
Samma som igårnatt. Då fick jag också höra fina ord, vilket också fick mej ledsen. Vet inte vad de är med mej. Det känns skönt o veta att att folk tycker bra om mej iaf.

Nu väntar jag på en sak.. Snartså borde dom vara klara. Undra hur detta slutar?
Nu vart det ett sånthär jättekonstigt hemlighetsfullt inlägg igen. Men orkar inte skriva nå mer. Får se om ja orkar grejja lite med bloggen imorgon igen. Pusshejjj


upd: Kom på en sak till. Tack underbaraste Maja för att du bryr dej ! Helt fantastisk kvinna dendära :) <3 


Lämna en kommentar!
Postat av: hängläppen :}

Det är klart vi tycker bra om dig Juussiie :) jag ska berätta för dig vad du är! Du är den där lampan man måste vrida på för att alla ljusen ska tändas i julgranen. en sådan liten sak MEN som har så väldans stor betydelse! =]

2010-03-31 @ 13:30:20
Postat av: josiefin

Tack vännen :) Det värmde massor ! <3

2010-03-31 @ 15:17:38
URL: http://josiefin.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0