@xxxdkeofeo£@]

Jag är så jävla förbannad så ja kan fan inte ens sova. o VARFÖR i hela jävla helvete skriver jag detta här? Ja säg det. För jag vill inte ringa någon kompis nu, mitt i natten och avreagera mej.
Haft en skitbra dag och kväll. Kvällen med massa bra folk. Snälla folk. Åt mat och for runt och surrade. Lugn bra kväll. TILLS jag nere i stan träffar på denna människa som får mej att må så innehelvetes jävla dåligt hela jävla tiden. TROTS att jag är arg ledsen och sagt upp allt vad vänskap ens heter så är jag snäll och lånar ut min telefon.. för han har "inga pengar på telen" och måste få tag på en kompis. Jag trodde jag var snäll och skulle få ett tack, och ett " förlåt för att jag sårat dej "

Men Vad gör han? Tar min telefon, och raderar allt. Varför? För att han inte kan stå för ett jävla skit som han gjort i sitt liv. För att han är så jävla rädd. Rädd för att bevis ska komma ut. Bevis som jag sparat ifall jag skulle utpekas som lögnaren. Och nu antar jag att det är det han försöker göra så han var tvungen att ta bort allt som fanns på min telefon. Så han sen ska kunna låtsas vara en ängel som är oskyldig. Snäll jävla idiot. Synd bara att han inte kan ta bort all sanning. Finns medelanden bilder o massa annat kvar på min dator. O Synd bara att alla andra redan vet. Alla vet vafan han håller på med. Skiter i just domdär smsen egentligen. Jag har sagt mitt. Mer kan jag inte göra. Men det fanns mkt mkt annat på dendär telefonen jag hade velat haft kvar. MEN denna stackar stackars människa tar vad han vill och gör som han vill. Och skiter i resten.
STÅ FÖR VAD DU GÖR, du har själv satt dej i denna situation.

Känner mej som en jävla fjortis som sitter och skriver detta här. Men ikväll var det verkligen droppen. Jag orkar inte mer. Här man kan fan inte ens vara en snäll medmänniska och låna ut telefonen för ett kort samtal. Nee..


Lämna en kommentar!
Postat av: Alle

Är detta ett rop på hjälp?? vad är det som har hänt kära du :/?!

2010-06-09 @ 22:45:39

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0