Close your eyes. Clear your heart. Let it go

Jamenvisst. Nattning nu känske? Jobbad stängning idag. Mycket folk. Visst. Nu får ja vara ledig i två, sen blire massor av jobbning igen. Hoppas på strålande solsken. Ska nog i vilket fall smita ner o sola lite i fusksolen också. Tappat all brunhet nu. Nu när man ska vara brun. De ska fixas. Sen ska jag nog bara vara. Det vore skönt.

Kanske måste iväg o inhandla en ny bas också. Eller kanske o kanske.. den förra brann ju. Vet inte om ja nämnt de. Fick be Markus hjälpa mej för de slutade funka. Sen kom han fram till att basen hade gått sönder helt :( Dumma! Så nu har jag åkt runt utan ljud sedan dess och det är väl de mest värdelösaste som finns. Att åka runt ensam med nån fin låt på högstaste och bara åka.. o lyssna.. o tänka. Det är riktigt skönt ibland. Så det måste fixas till.
O en sak till. När vi endå snackar saker som brunnit. Min jävla plattång ville inge mera i fredags. Plattade håret och grejjade lite, sen började den ryka och lukta konstigt. Tänkte inte mera på de. Drog ut sladden och drog på fäääst. Sen på lördan när jag behövde den igen var den helt död :( Dumma! Fan. Så gammal var den inte. Fick nog någon garanti med skulle ja tro. Men vart kan jag ha den lappen måntro? Jaja. Bara o handla nytt.

Ne nu fåre vara slutskrivet för idag. Bjuder på en mongobild där jag försöker posa med ( nyklippta, enligt mig jättekorta ) minihåret, i minispegeln i minihuset.. på maxi ica ! höh :D



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0