Kom så ska vi leva livet

Har känt på dom senaste dagarna att det är lika bra att jag inte skriver något här. Då kommer jag bara skriva saker som jag ångrar att jag skrev här. Saker som inte alla ni har med o göra. Saker som jag bara vill skrika ut. För äre något jag blir arg över så är det när jag får höra att det påstås att det är jag som har ljugit och att jag överdrivit. Speciellt när jag verkligen tänkte mej för och "underdrev" i det jag berättade just för att jag INTE var ute efter att såra. Ingen vill höra detaljer och förklaringar. Tog det mest västenliga bara.. OCH varenda ord är sant. Men skitsamma. Jag orkar inte lägga mej i mera. Jag vet vet vad som är sanning och det vet du med. Och väljer du att förvrida det hela o säga annat så varsegod. Du som får leva med det.
Men hur var det med att stå för sina handlingar?

Nee nu sitter jag här och skriver om detta endå. Som jag inte skulle göra. Men det har varit mkt nu. Senaste dagarna. Men nu äre väl snart dags för sommar och värme. Semster och massa kuligheter. LÄNGTAR efter att åka ner till sthlm och vara med Zandra och Emelie. Skulle vilja åka dit ett tag o bara vara. Inte allt för långt bort, men endå borta från allt som har med allt o göra. Blir jobb ett par veckor till sen har ja 4 veckors semester. Den kommer behövas.

Igår blev jag bortbjuden på middag. Trevligt. O dagen innan var det kalas o grejjan. Sen blev det en biltur som var flera timmar lång. Åkte runt och bara var. Musik, bilåkning och pratade ur mej allt som ur mej ville pratas. Sköönt. Kom inte hem förns sent. Märks iaf vilka som verkligen bryr sej.. och vilka man kan anförtro sig åt. Ge och ta. Det är då det känns som om det är äkta. Och äkta, såna vänner gillar jag!

Ne här har jag inte tid o sitta. Skitväder ute, såklart. jag är ju ledig. Men ut måste ja o göra lite ärenden. Bokat en tid för klippning 12.15 också. Äntligen.
Sen måste ja köpa kuvert. Och lämna in nå papper, Hälsa på sjuklingen osv osv.
Väntar btw fortfarande på att dendär jävla bikinitoppen ska komma ut i min strl. Vafan ska jag med bara underdelen till? Aja. Nu måste ja sätta igång.

Nu har ni nått att läsa för stunden iaf. Kommer nog ett till senare.

Happyface / J

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0