Though no one can go back and make a brand new start, anyone can start from now and make a brand new ending.

Ett tag sedan jag skrev nu. Blir lätt så. Men nu är det nya tider. Skiter i allt och ska bli glad och börja må bra igen hade jag tänkt! Fick lite förklarat för mig jag med om vad som är sanning och det stärker mig ännu mer. Konstigt bara att man inte ska kunna lita på människor man känner sen länge tillbaka. ( Trodde man kände ). Utan får veta den riktiga sanningen från människor man aldrig träffat istället. Tack för det! :)

Blev lite festligheter i helgen. Både fredag och lördag. Kul kul :) Fredagen blev det förfest hos Björn sen All stars. Startade kvällen på lite dåligt humör efter allt men kände att jag behövde komma ut endå. Sen vände det och allt blev tiptop. Men sen slutade kvällen med dedär dåliga humöret också. Mindre bra. Hur mkt man än försöker komma bort så tycks dedär som gör en på dåligt humör endå dyka upp överallt.

Lördagen blev de ölning först nere i öltälten på torget. Träffade upp massa folk och lyssnade musik och hade det mys. Sen blev det vidare till memento. Träffade massa goingar och hade det allmänt bra :) .. tills dedär dåliga humöret gjorde sig påmint igen när jag fick höra om massa som sagts.. Om mej.. o allt.
Blir bara så förbannad på mejsjälv att jag lät mej luras och hamnade mitt upp i detta igen. Men somsagt. Det är över nuuuuuuuu. Bara du slutar gå runt o sprida massa skit om mej för att du ska se bra ut.
Slutsnackat om det. Jag lovar.

Igår var det jobb. På min lediga helg. Men endååå. Jobbade till fura sen åkte jag bortöver allstaskogarna och myste till det lite. Hade telefontid där ett tag också. Satt i telefon hälften av tiden ja var där trorja. Trevlig tjej :P
Framöver kvällningen träffade jag upp Lina hos hennes mamsi i Allsta, sen träffade vi upp Tobbie. Åkte på en liten sightseeing genom alnö sen bortöver staden för lite fotboll med Fragge henke och Anki. Trevlig kväll.
Ska bara vara, och bry mig om människor som får mej att må bra. Så kommer livet lösa sej tillslut! :)

/ posiefajn

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0