It can only get better

Ännu en dag har passerat förbi. En ledig sådann.
Två lediga såååå jävla välbehövliga dagar. Nu börjar jag hitta tillbaka till migsjälv igen. Har mått inte alls så bra pga allt som hänt och hur du behandlat mej. Men nu mår jag bra pga hur alla andra behandlar mej. O jag tycker mycket mera om o må bra, såklart!
O ja känner verkligen att jag är värd bättre, precis som alla säger till mig.

Vaknade lite för sent idag. Hade ställt klockan på tidigt, eller aah.. "tidigt" för ja ville ta vara på dagen. Men tydligen så ville min kropp inte de. Så ja vaknade upp ganska så sent. Men vad gjorde de? Klev upp och for bortöver till Ellen. Hon ville att jag skulle komma och rida lite. Åkte bort dit och busade lite med hästarna och spelade boll med Ludde. La mej på en filt sen i solen och bara möööös! Sen blev det en promenad med Ellen och Ludde. Men blev en kortis för det var så jävla varmt i solen. Tvättade bilen gjorde jag också! O fick en ofrivillig dusch då jag röck bort slangen från kranen utan att ha vridit igen ratten. Dumt gjort av mej. Blött vartde ;)

Åkte inöver stan och plockade fram korv och bröd o grejjan ur frysen. Fixade fram lite filtar och skickade en pingeling till grannen som var på mitt förslag. Vi for och hämtade lite badmintonrackerts sen åkte vi till Tranan och inväntade folket. H, T, P och senare också L droppade in. Vi grillade, lyssnade på lite gitarrspelande av grabbarna spelade massa badminton och hade bara en allmänt mysig kväll :) Synd bara att det vart lite kyligt i slutet. Blev ett oväntat stopp där vid hemgången också för ett däckbyte sen nu hamnade jag är.. Soffan. En macka på dehär sen måste jag nog sova lite.

Känner att jag vill Upprepa rubriken; It can only get better!



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0