Keep it goin' louder

Tänkte väl skriva några rader. Inte haft varken lust eller tid o skriva. Knappt varit hemma på hela helgen känns de som. Öhm. Schtekningsperioden på tranan inleddes här i veckan också. Jag o grapparna har varit dit o glassat nåra dagar. Skööönt ! Osså blev de en sväng till marmen i lördags också. Där vågade jag mej tom i vattnet. På tranan vare svinigt kallt i vattnet så där doppade jag bara halva mej. Haha. Öhm, vart var ja nurå.. ja just. Lördags.. Marmen o bada med Tobbe och Henke sen svängde Paula förbi också. Blev en tur in på Spice i matfors för en bit pizza också. Gottans. Sen vare bara o åka hem o byta om för fest. Födelsedagsfest på snickaregatan. Där vare många fulla och glada. Frida fullast och gladast som vanligt ;) Fast sen vart väl jag minst lika full så. haha. Men det är ju inget vi ska prata om här.. mammsi läser ju :D
Backar tillbaka till fredan då föresten. Tranan med Henke och Bengt sen lite mat och lite misshandel på en filt i solen  ( :P ) och sen ombyte. Sen blev de lite fest hos Fragge. Vidare ner på memento och träffade massa gamla goingar. Det var kuuul ! :) Jaa.. Sol, bad och fest. Det har hållt mej borta från datorn. O just. Fiskade och åkte lite båt gjorde jag häromdagarna också. Fast ja fick inge fisk. Knappt så ja fick napp. Men sällskapet hade iaf fiskelycka. Ordentligt med lycka även. Haha. 
O just ja ! Var ju förfan på bio ikväll. Först mat på biteline sen Eclipse på bio. Fiiifaaan. Domdär grapparna... får gärna komma hem till mej :D  Aja, dehär vart ju rörigt värre. Men vafan gör det. De blev en jäkla massa namedropping iaf. Finns mer o berätta.. så mkt mer.. men de skiter ja i !

NU ska jag gå o slockna lite i sängen. För jag är såååååå trött. Tjaråå


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0