Every rose has it's thorn

Se på fan. Nu uppdaterar jag igen! Woopsie.
Någonting står inte rätt till med mej nu. Haft huvudvärk i princip varje dag. Febern har kommit o gått. Vissa dagar har jag haft problem med ögonen. Fråga mej inte varför. Jag har ju iofs varit riktigt förkyld o det sitter väl kvar lite grann kanske. Men jobbigt. Vissa dagar på jobbet har jag varit så trött så ja knappt kunnat tänka. Fastän jag sovit bra. Igår när jag skulle försöka somna så bara snurrade det i huvudet. Så fort jag blundade så snurrade allt. Riktigt jobbigt.. Vet inte alls ja. Nu har jag iaf haft min lediga dag somsagt och vaknade idag av att regnet smattrade mot fönstren. Mysigt. O skönt när inte värmen ligger på som den gjort sensaste tiden.

Idag blir det jobba. Stängning. Tror det är jag o Lina idag? Ovanligt faktiskt.
Jag har iaf alldeles för mkt att tänka på nu. Önskar att jag kunde vara lika egoistisk som andra kan vara. Men ja kan inte. Hoppas iaf jag blir tiptop och bekymmerfri tills nästa vecka är här.. SEMESTER gah, come to mee..

Jaja, Nu skaja kika vidare lite sen ta på mej ett ansikte och fara iväg på joppet.



Glöm dina bekymmer.. imorgon kommer nya..

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0