100129

Lovar du att vara ärlig?
Alltid!

Du heter:
Josefin Emma Edström

Låt som när du är ledsen sörjer till?:
Har massor! b.la : David Gray - This years Love, Melissa horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut,
Melissa Horn - Hanna, NeYo - Mad, John Me - Paris, Cat Power - Good woman

Beroende av:
Musik, Kärlek och cola.. <3

Vad får du oftast komplimanger för?:
Min hårfärg, mina ögon och mitt leende :)

Brukar du skratta för dig själv?:
Ofta!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
" Haha klockrent. Men det är ju iofs sant ;) Jag är grymt avis, Vill också. Lättsamt och skönt att ha till hands ibland "

Var bor du?:
Korsta..

Trivs du där?:

Välldigt ! Men plötsligt vart det inte så kul längre? *host

Äger du några converse:
Tyvärr..

Sprit, cider, vin eller öl:
En gammal hederlig häxa på allt av de ovan nämnda ;p

Brukar du bli för full:
Brukade.. But thoose days are gone. Eller?

Vad har du för mobil operatör:
Halebop ftw!

Är du allergisk mot något:
dig?

Hur svarar du i mobilen:
Beroende på vem som ringer. Antingen " Aaa det är Josefin ", eller typ " häääej"

Vem ringde du senast?:
Farmor :)

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Pratade med Jessica, O ska jag ta upp det här så blir det ett lååååååååångt inlägg :D

Antal timmar sömn inatt:
öhm 6 kanske

Sov du ensam:
-

Brukar du komma i tid:
Försöker !

När mår du bra:
När jag är med folk som jag tycker om.

När blev du fotad senast:

Hmm, det är väl vid senaste utgången I guess?

Hur känner du dig nu:
 
Fundersam.. 

Vanligaste färg på dina kläder:
Svaaart

Vad tycker du om fötter:
Vilken jävla fråga. Men i regel är fötter snyskiga.

Vad saknar du:
Dendär resan till Thailand. Fast de kan jag ju inte sakna, mer längta till :)

Hade du en bra kväll igår:
Den var kaaanoon! ;)

Favoritdryck på morgonen:
Mjölk

Rakar du benen:
När jag behöver.. hah.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Typ aldrig före 01..

Är du blyg?:
Ibland..

Sysslar du med någon idrott:

Kan jag inte påstå.

Vill du hellre ha mail än brev:
Kärleksbrev är trevligt :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jaa..  Kanske. Men som alltid. Skenet kan bedra..

Har du spytt offentligt:
Haha ja, fast bara pga sjukdom inte av fylla!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Knulla?

Är du nöjd med ditt liv:
Jaa

Är du bortskämd:
Ne.. mina föräldrar är snåla som fan.. ( Bara för att mamma läser min blogg )

Vad gör du i morgon:
Sover.. vaknar, diskar, lunchar med farmor, åker på bole..

Vad är det värsta du vet?:
Lögnare.. Otrohet... och insekter ;P

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?:
Jobbar jag mycket.. ligger pengarna säkert i plånkan. Men är jag ledigt.. då bränner jag allt. Dangerous!

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
öhm.. kissie ! hahahhahahahahha

Vad längtar du till?:
Semesteeer

Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut. Tror på äkta vänskap med speciella personer.. Vilket jag har. Istället för massvis med "vänner "

Vad är det finaste du fått?:
Kärlek.

En speciell dag du minns:
ööhm.. 12/9..

Hur gammal är du:
21

Tycker du om någon just nu:

Mjao.

Du samlar på:
Pengar.. (önsketänk)

Gröna eller röda äppeln:
Röda ofc!

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Frida & Zandra eller den jag är arg på?

Gillar du golf:
minigolf är kul.. i 5 min..

Vilken tid gick du upp idag:
9 tiden

Har du sovit i din egna säng inatt:

Det har jag ja

Har du strumpor på dig nu:
Japp

Är det okej att gråta:

Gråta bör man..

När grät du senast:
Måndags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
LEVA

Bär du glasögon eller linser:

Nejjee

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Sniggt, men inte viktigt

Har du piercing:
Hah! naveln, bröstet och 5 i öronen om de räknas

Vill du gifta dig:

Träffar jag den rätta så självklart

Vill du ha barn:
Absolut

Solar du ofta:
Sommaren = Så fort jag har tid över. Vintern = Så fort jag har ork över?

Är du bra på att laga mat:
Ganska.. dålig på variation dock.

Är du flygrädd:

Ne..

Hur vig är du:
Inte speciellt vig alls.. men det beror väl på..

Är du musikalisk?:
Är duktig på att lyssna!

Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola !

Vilken är din favoritglass:
Äter typ inte glass.. Men typ piggelin är gott :)

Tror du på ett liv efter döden:
Svår fråga.. Hoppas iaf på en himmel och ett helvete..

Tycker du om sushi:
Har aldrig smakat.. och tror fan inte jag vill heller.

Vad äter du helst när du ser på film:
Snarramelllleeer och cola !

Bor dina föräldrar tillsammans:
Ja, föralltid hoppas jag!

Har du tandläkarskräck:

Ne, jag är duktig och har bra tänder.. Så har aldrig behövt vara rädd.. än..

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Natt?

Vilken ögonfärg har du:
Blåå..

Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Välldigt många nätter

Biter du på naglarna:

Nope.. eller jo.. när det behövs :P

Röker du:
Nej

Hur ofta tränar/motionerar du:

 Försöker sikta på 3-4 ggr / veckan.. Men de går dåligt med det.

Senaste låt du hörde: Cat Power - Good Woman !!



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0