100128

Jobbat idag. Lugnt som fan. Blev endel städande sen hamnade jag på hälsa&skönhet o blev där mest hela dagen.
Nu har jag fått i mej lite mat oså. Justja.. Måste klaga lite mera.. Jag fick putta min bil in till jobbet idag.. det var kul.. eheheheh. Fan. Tack Johanna, för att du hjälpte mej sista tunga biten in på parkeringsrutan, en oskottad sådan kan tilläggas. Uscha. Var helt slut när jag kom in på jobbet. Så tur det var lugna gatan där :)

Jo.. måste tillägga. Ta inte åt er av det som skrevs i botten av senaste inlägget. Den det handlar om, har jag sagt det till. Så iiiiiiiingen annan behöver ju ta illa upp..  Äh skitsamma.
Nu ska ja ...

Lämna en kommentar!
Postat av: Johanna

Hihi, har du fått hem bilen? Det kan inte vara fördelaren det är fel på? Blire fukt i den så går den inte som den ska misstänker jag :-P

2010-01-28 @ 20:57:47
Postat av: Josefin

Äre Rylander som talar? :) Min puttkompis? Hah. Eeehm.. det frågar du mej? Ingen aning. Men när det är "blött väder " ute.. då brukar den vilja jävlas med mej :(

2010-01-29 @ 01:51:58
URL: http://josiefin.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0