100127

Nyss slukat en tallrik med pastasallad! Med kyckling och mangoraja. Mycket gotta.
Idag har det blivit endel uträttat. Lediga dagen o allt. O då har jag inte städat !! Som jag alltid brukar på mina lediga dagar. Men idag blev det iaf först ner på pleasure. Skulle höra om han hade dit o pierca mej. O det hade han. Direkt. Så de var bara o gå ut o slänga i lite fler kronor i parkeringstjosan sen in igen o av med kläderna. Det blev sniiggt, o det gjorde inte speciellt ont ! :)

Sen for jag vidare i snöstormen bort mot nacksta och gjorde en ombesikting på bilen. Den gick igenom. Tack tack. Sköönt. Nu skaja bara pröjsa pappa som köpte grejjerna som han sen lagade bilen med.
Åkte vidare och hälsade på Julia och Erik.. jaa och Whiskey då. Förvånansvärt så var whiskey normal.. ahah. Julias djur brukar inte vara det. Surrade lite med dom sen for jag vidare in mot Birsta. Fyyfaan. Värsta bilturen på länge. Såg inget, kunde knappt styra och höll på köra av vägen 10 ggr om. Fyfan. Helt jävla oskottat. Fick stopp på avfarten från motorvägen. Det var kul.. Kom iaf iväg tillslut.

Åkte på möte på jobbet. Med facket o så.. Var väl inte så överdrivet givande. Men det börjar hända saker iaf :)
Visst visst.. Nu tänker jag inte skriva mer. Jo en sak..

TÄNK PÅ NÅGON ANNAN ÄN DEJ SJÄLV NÅGON JÄVLA GÅNG «¬
Tror fan jag börjar förstå hur du funkar nu.

hejj


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0