100120

.. Suttit i telefon ett bra tag. Är helt varm om örat ! haha. Så nu tänkte ja bara skriva nån rad så ja blir varm om fingrarna också. Eller nått !

Blev träning igår och träning idag. Nu ska jag fan komma igång igen. Blev lite dåligt med träning nu under jul o nyår. Men nu jävlar. Ska satsa hårt på konditionsträningen osså ska jag prova på ett cirkelfys pass. Ingen aning om de är kul ens, men stod o kika lite.. så ska prova nästa vecka.
Sen när man kommit igång lite ska jag och Lina köra igång med vårat träningsschema ;P haha. O Se hur bra vi lyckas med det. Satt o kika runt lite o skrev upp hur/när/var och vad vi skulle träna. Vi satt här och skrattade halva natten igår, men lovade varandra o verkligen köra igång..  Men det sket sej påengång de trorja.
Skulle upp tidigt o fara dit, men när klockan ringde var nog varken jag eller Lina speciellt pigg på o träna.
Jag skyller på att jag var uppe till halv 4 även denna natt :(
Men blev ju träning endå! Dock ett par timmar senare än tänkt..

Blev massa knas sen också. Blir boka tid hos doktorn igen.. orkar inte med detta. Fan. Dom har feeeeeeeeeeel! Lovare. Osså står polisen o sköt med laser på mej när ja for hem från gymmet.. o jag körde 20 för fort kanske. Blev lagomt nervös.. men ja klara mej. Verkar det som?

Imorgon jobb.. sen träning !




Lämna en kommentar!
Postat av: falken

är du på friskis? hoppas bileländet bara hade en förkylning eller nått och kommer gå som en klocka framöver:)

2010-01-28 @ 23:34:06
URL: http://johannafalks.blogg.se/
Postat av: Josefin

Yes, jag är ju det.. Ett tag till iaf :) Jaa, eller så skrotar jag skiten och köper ny? :) Sounds like a plan, ha? ;P

2010-01-29 @ 01:57:03
URL: http://josiefin.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0