100116

Lördag.. håller på städa undan lite. Diskade nyss all disk. Så duktig är jag.
Jobbade igår, till fura. Sen han jag bara hem så hade jag besök. Nu äre kirrat o klart med allt iaf. Känns lite tråkigt.. men aah. Blir nog bra somsagt. Bäbisarna : )
Sen kom Linis förbi och tog sej en macka och slängde i lite färg i mitt hår. Min privata frisör.. som kommer hem till mej när jag behöver hennes tjänster... hehe ;) Skulle bjuda henne på en burgare som tack för hjälpen men hon hade för bråttom för det. Dumma ongen.

Sen blev det lite spontant fest.. eller fest o fest. Dricka och surra med lite folk. Skojj :) Har fått nya grannar! Fragge & patricia har köpt läga i porten brevid. Naajs. Vaknade med huvudvärk som fäään, Så ja la mej igen o sov bort halva dagen. Nu är jag somsagt i städartagen, sen blire o peppa för fest ! Venne vart vi hamnar, har en del förslag. Bättre och sämre. Men blir nog kaalaaaas !

PUSS / Josie

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0