100113

Hemmaaa, efter en dag ute på vift lite här o var.. Fick mej mat i magen hos farmor också. O lite av farmors kurer. Denna gång nå slemmlösande.. som smakade.. hmm. typ. Gammla hallon. O ja som inte ens gillar nya hallon.
Jaja, fick med mej 3 påsar nybakt bröd, en burk nybakta kakor och en matlåda till jobbet imorrn.
Min farmor är den bästa !

Sen nu när ja vart ute o åkt massa, o skulle bege mej hemöver då hade jag tydligen punka i ena bakdäcket. Kanon. Går bra för mej o min bil. Som tur var hade jag en expert nära. Hoppas bara på att inte luften pyst ut imorrn igen. Då vette fan. Då blir jag arg. Jag som har sproilans däck. Nyinköpta inför vintern. Men vi får välan se.

O Fridis berättade en rolig sak också.. hahahha. Så jävla roligt. Det gjorde faktiskt denna dag sååå mkt bättre.
Tyvär inget jag kan beräääätttaaa för eeer.






upd: men herreguuu..

Lämna en kommentar!
Postat av: ..

Snygg bild. du är så snäll josefin

2010-01-14 @ 11:45:11

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0