100112

Heeeej.
Äntligen börjar jag friskna till ! Sooom jag har längtat. Värdelöst o vara sjuk. Blev inge jobb på söndagen som jag hade planerat. Blev sängen då med. Feber och hosta och utan röst. Men igår, måndag tog jag mig i kragen och for ut o jobbade ett 11-19 pass. Fyfan. Kanske skulle ha varit hemma endå? Kände mej frisk på morron men de vart fan värre ju längre in på dagen jag kom. Fick hostattacker och nysningar om vartannat. Tur jag hade scanningen iaf. När dagen led mot sitt slut hade jag ingen röst igen. haha. Var bara o gå hem o proppa i sej alvedon,neseril,halstablett, hostmedicin och bricanul. Sov skit inatt med, hostade så kräkan var nära.

Vaknade iaf idag och mådde beeeeetydligt mkt bättre :) Lite snorig o hostig men de får man leva med. Strålande väder ute också. SOL ! Ledig idag så blir nog en promenad, osså städa lite som alltid när jag är ledig(?) haha.

Nu ska ja ta o fånga dagen..
Carpe Diem you know ;)

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0