100217

Igår var en ledig dag. Men det var mkt inplanerat endå. Kuul!
Framöver kvällen hade tydligen Lina fixat middagsbjudning hemma hos mej. Så vi han bara hem sen kom två hungriga karlar och skulle ha mat. Blev Liiiis och chicken tikka? Skulle man nog kunna kalla det. Det blev gottans.
Sen stod hockey som nästa på to do- listan. Herreguud. Jaa vi skulle inte titta på hockey, utan spela själv.. Jisses. Har inte stått på ett par skrillor sen skolan. Äger inte ens ett par. Fick åka hem till söta Gunnel och Kjell-åke Blixt. Lånade Julias skrillor. Och fyy vad sentimental jag vart av o åka dit. Där har jag och Julia busat många år! O hennes söta föräldrar är så snälla ! :)

Aja, klockan blev rätt sent men ut skulle vi. Så vi tog Tubbies racer och for till töva.
Det var inte så farligt som jag trodde. Slog fan inte ihjäl mej iaf. Bara lite halft om knäna ;) Men hade ju experterna med mej som skulle visa hur det går till. Mästarn Henke, proffset Lina, Racern Tobbie och jaa hockeyNissen. Klart man ska va sämst på allt :P Haha, men skitsamma. Det var kul iaf.

Åkte hemöver o fika lite och surra massa. Kul kul :)

Idag har ja en ledig dag till. Otroooligt! hehe. Men den är också fullplanerad. O nu måste jag nog skynda med, annars blir zäta arger för att ja aldrig blir klar. Jaa ni hörde rätt Zäta ! Min kompis är hemma i sundsvall!! iiih. Love!

Fan, vart endel namedropping här, men de är väl intressant de med ibland. Eller nått.
PÖSS



Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0