100210

Ligger och myser till massa finmusik o surrar msn med lite folk.. fundilerar på o slå på senaste avsnittet av Aa. Älskvärt. SOM jag har väntat, hih!
Satt o läste Za's blogg och kom o tänkta på att igår, då ja hade migränen där som ja skrev en hel utläggning om tidigare.. den natten, asså igårnatt.. fyfan vad jag drömde massor. Om ALLT och ALLA.. typ. Alla som betyder och har betytt.. Eller ja, javet inte om de var tankar eller drömmar. Men endå. Jobbigt o tänka iaf. För då kan man inte sova.. fast nu vet jag somsagt inte om jag drömmde eller tänkte.. Så jag hoppas att jag drömmde, för då hade jag ju redan hunnit somna innan jag hann börja tänka på allt. Äääsch nu vart de jätteluddigt dedär.
Handlade iaf om att jag ska hälsa på en kompis som bor ganska långt bort. Var massa tankar om hur det skulle gå till och att jag skulle köpa en present o grejjer. Sen övergick det i tankar som ja inte ville tänka, som sen gick över i tankar som ja ville tänka om en person o jaa ni förstår. Massa såntdär.

Ååh ja vart så sugen på o tatuera mej igen idag. Ska göra mer på den på handleden trorja. Osså en i nacken.. osså osså åååh ja vill! Vet en text ja vill ha i nacken, men vet inte om den känns så jag? måste nog fundera mer.
aaa..

Ääh nu blinkar tammefan alla rutor orange här. Dax att svara, osså slå på aa då..

just! Ni måste läsa ett av z's senaste blogginlägg . Förstår ni innebörden i inlägget?




från i sommras.. HAHAH. ÄLSKART <3


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0