100208

Fick skäll för att jag aldrig uppdaterar.. så kanske dags o göra det då.

Är nyss hemkommen från jobbet. Skulle egentligen jobba 11-19 men fick gå hem vid 6. har varit toklugnt hela dagen. Så nu har ja slukat en macka o ska byta om o sen dra till gymmet. Öhh, vad mer kan jag säga.
Jo helgen. Varit hellugnt och jobbat varjedag. Men har endå hunnit haft massor med kul :)
Fredag blev det nåra glas vin och massa skratt. Pojkarna spelade gitarr och jag o Lina tände massa ljus. Mysigt!
Sen åkte vi och brottades/mulades/slogs och dök i snön på norra. Haha. Jävla kväll.
Lördagen blev väl lugnare, jobbade till 22. Sen kom Linis på besök. Vi skrattade och tokade oss som vanligt sen åkte vi en sväng o kolla lääääget. Söndagen vare också jobb då.. sen blev det en fika hos C som fyllt år :) 
Jaa, nu har jag berättat det.
 Somsagt jobbat idag och imorgon är jag ledig. Ska hinna med massor känns det som. Brukar vara ledig både tisdag och onsdag men tagit på mej o jobba ons så måste klämma ihop allt ja ska göra på en dag !
Aja, nu måste ja resa arslet ur soffan o åka o träna. PÖSS



  

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0